Comunicat de suport de les entitats LGBTI a l’Observatori contra l’Homofòbia davant l’atac de l’Empar Moliner i la consellera Dolors Bassa

Les entitats sota signants donem suport a l’Observatori Contra l’Homofòbia (OCH) i al seu personal tècnic, activista i voluntariat davant de les manifestacions a traves de Twitter de la Consellera Dolors Bassa on parla amb menyspreu de l’OCH, de la seva feina i de la seva independència donant suport als articles de l’Empar Moliner on banalitza la LGTBI-fòbia.
L’observatori Contra l’Homofòbia no és qualsevol entitat, denuncia la LGTBI-fòbia, fa estudis, dona formació, atenció a la víctima, fa informes, exigeix el compliment de la llei 11/2014 i els seus reglaments i te el suport del col·lectiu LGTBI i és reconeguda per moltes institucions, entre elles el Síndic de Greuges.

Exigim a la Consellera Dolors Bassa:
1. Demanar disculpes a l’equip tècnic, activista i voluntariat.
2. Rectificar públicament sobre la labor social de l’OCH.
3. Que es comprometi públicament a aplicar la llei 11/2014 i tots els seus reglaments i persegueixi i sancioni la LGTBI-fòbia de forma contundent.

Primers suports:
Gaylespol, LesBiCat, GAIS POSITIUS, FAGC, La Crida LGBTI, Te N’aDones, Associació 17 de Maig, Encara en Acció, Stop Sida, Emilio Ruiz (president Casal Lambda), Vicent Canet (periodista) ATC, ACATHI, GAG (Grup d’Amics Gais) Jordi Mota ( Vicepresident consell municicipal lgtbi de Girona) ACGIL, GENEREM.Colors de Ponent.

Convertir en PDF

Reader Interactions